Wednesday, December 9, 2009

"Mindenhol velem van a pofagyalu" sorsolás eredménye


A játékra nagyon sokan jelentkeztetek. Köszönet az összes résztvevőnek!

Ahogy ígértem november végével lezárult a játék, és a hétvégén megtörtént a sorsolás. Ennek menete nagyon egyszerű volt. A beküldött képeket kisméretben kinyomtattam, ezután egy kalapba kerültek. Ebből húztam ki a nyertest.

Bár közjegyző nem volt, biztosíthatlak, hogy a sorsolás eredménye teljesen véletlenszerű. Azért annyit el kell mondanom, hogy amikor kihúztam a győztes képet, ránéztem, és egyből az jutott eszembe, hogy ez nem lehet igaz. Pont az egyik legaktívabb fórumozót húztam ki. Ha ezt leírom, könnyen csalással vádolhatnak. Gyorsan húztam is egy másik képet... De végül úgy gondoltam ez mégse lenne helyes, úgyhogy a "Mindenhol velem van a pofagyalu" képes játék nyertese:



T-Boar


Nyereménye egy HOHNER Silver Star



Figyeljétek a következő játékot is, érdemes!