Saturday, March 15, 2008

Ferenczi György és a Rackajam: Milyen lárma?!

Talán új stílus született? A Rackajam Milyen Lárma?! c. lemeze egy zenei újszülött érkezéséről ad hírt. Köszöntsük nagy szeretettel!
Neve: Vigadó-Siratós Racka Blues
Születés dátuma: 2007 nyara
Születés helye: Villány, Baranya megye
Nemzetiség: szittya Magyar

A CD-n szereplő 11 dal közül fele teljesen saját szerzemény, míg fele megzenésített vers Petőfitől, Weöres Sándortól, Radnóti Miklóstól. A szöveg és a zenei megoldások mindkét esetben nagyon jól kiegészítik, erősítik egymást. Nem csoda, hisz kiforrott zenészek alkotják a zenekart. Ha valami hazait, újszerűt és egyben feelinges, igényes zenét keresel, ajánlom hallgasd meg ezt a lemezt! Nekem a Galagonya és a Legényes a két kedvenc.

Az előszót Gere Attila, a méltán hires Gere pincészet tulajdonosa írta. Attól féltem, hogy nyílt reklámot dörgölnek az orrom alá még mielőtt a lemezt meghallgatnám,de szerencsére nem így lett. Őzsinte szavaknak tűnik a bevezető, és kiolvasható belőle az együtt borozgatás kellemes emléke. Engem mindenesetre meggyőzött. Töltöttem is egy pohár vöröset miközben ismerkedtem a zenével.

Ha kóstolót kérsz a lemezből, látogass el a Rackajam honlapra, és töltsd le a 12.-ik A faluban utcahosszat című “bónusz dal”-t. Ez csak interneten elérhető, a CD-n nem szerepel.